Olen kerryttänyt intohimon tunteita ja vuosirenkaita digitaalisista kanavista, verkkokaupasta, sisältömarkkinoinnista ja tulospohjaisesta markkinoinnista jo yli 10 vuoden ajan.

Olen toiminut verkkokauppiaana, verkkokauppapäällikkönä, Chief Digital Officerina, SEO -konsulttina ja kantanut päässäni useita ammatillisia hattuja onnistuneesti. Lue lisää Eetusta ja eri hatuista täältä.

Vuodet ovat synnyttäneet tehokkaan työkalupakin, jolla ymmärrän sekä osaan ratkoa liiketoiminnan haasteita, muutosjohtaa ja auttaa jättämään digipuuhastelun taakse. Saavuttamaan niitä digitaalisuuden luomia mahdollisuuksia, jotka saadaan näkymään myös tuloslaskelman alimmalla rivillä.

Oikeilla päätöksillä yrityksesi voi olla merkittävästi tehokkaampi, kasvaa lujempaa ja löytää digitaalisuudesta työkalut joilla markkinoilta voitetaan kauppaa.

Menestyksekkään digitaalisen tulevaisuuden potentiaali on vielä lunastamaton, sillä moni aloittaa matkansa vasta tänään.

Avoin viestintä ohjaa tekemistä. Kysyn, ymmärrän, ymmärrytän, autan ja ohjaan, jotta yrityksesi kasvusta tulee suoraviivaista ja yksinkertaista.

Yhteistyössä saat vastauksia näihin kysymyksiin

  • Miten digitaalinen kasvu saavutetaan ja mitä sen eteen pitää tehdä?
  • Miten verkkosivuilta tai verkkokaupasta saadaan enemmän myyntiä ja tehoja?
  • Miten sisällöt voivat rakentaa yritykseni tulevaisuutta ja toimia kasvun keskiössä?
  • Mistä osaavaa ja sparraavaa apua digitaalisen liiketoiminnan kasvuun?

Näiden seurauksena syntyy digitaalisesti lisää myyntiä, liiketoimintaa ja saatte digistä oikeasti apuvälineen kasvuun.

Kenelle palvelut sopii?

Paras paikka yhteistyölle on, kun omistajat tietävät mitä tahtovat yritykseltä.

Omistajastrategian alle on jalostunut yrityksen strategia, jossa hamutaan kasvua. Ja erityisesti, jos kasvustrategiaa suunnitellaan, tai sen keskiössä on missään määrin digitaalisuus, markkinointi tai verkkokauppa, kannattaa meidän jutella.

Ihanneasiakkaiden kokoluokka on liikevaihdollisesti puolesta miljoonasta eurosta ylöspäin, jotka toimivat kuluttajavetoisessa toimialassa ja tahtovat kasvattaa bisnestä digitaalisuuden avulla.

Strategista apua ison kuvan piirtämiseen

Strategiset palvelut auttavat asiakkaitani hahmottamaan isoa kuvaa ja saavuttamaan selkeitä askeleita liiketoiminnan kasvulle. Soveltuu erityisesti silloin, kun suuntaat liiketoimintasi tulevaisuutta yli vuoden päähän tästä päivästä.

Taktisilla toimilla lyhyen aikavälin voitot

Taktisten palveluiden tarkoitus on ratkaista lyhyessä ajassa akuutteja haasteita liiketoiminnassa. Jokin tekeminen suoriutuu huonosti tai liiketoiminta ei kasva oikein, nousevat taktiset palvelut silloin rooliin. Soveltuu erityisesti silloin, kun kaipaat liiketoimintaasi nopeita voittoja seuraavan 6 kuukauden sisään tästä päivästä.

Opetusta, inspirointia ja innovointia

Olen ammattitaitoni aiheista intohimoinen ja lähestyn maailmaa mahdollisuuksien kautta. Nämä mahdollisuudet ja intohimo kääntyvät usein energiaksi, jonka tiedän saavani tarttumaan muihin myös. Osaamisen kasvattaminen ja erityisesti toisten opettaminen ovat itselle palkitsevia kokemuksia, josta nautin ja jonka saralla tiedän olevani vahvoilla.

Kaikkien palveluiden yhteistyömuodot voivat olla muodoltaan jatkuvaa neuvonantoa, konsultoivaa tai selkeästi raamitettuja projekteja. Pääsääntöisesti suosin pitkäikäisiä asiakkuuksia, joissa pääsen sitoutumaan asiakkaani liiketoimintaan pitkäikäisesti.

Miksi valita Eetu?

Tuon selkeyttä digitaaliseen kasvuun ja muutokseen, jotta digipuuhastelu jää taakse.

  • Autan tekemään digitaalisuudesta bisnestä kasvattavan ajurin
  • Tarkoitus ei ole tuottaa projektia projektin perään, vaan olla ohjaava apu ja tuki liiketoiminnan matkalla kohti digitaalisempaa tulevaisuutta
  • Sparrausta digitaaliseen tulevaisuuteen ja muutokseen, jotta myynti voi kasvaa
  • Apua päätöksentekoon, pitkä kokemuspohja ja laajat verkostot joiden avulla etenemisen askeleet selkeytyvät
  • Moniulotteisuus: syväosaamista arkisen pienissä asioissa, mutta myös kyky nähdä suuret strategiset linjat. En pelkää kääriä hihoja, kun tilanne sen vaatii.
Inhimillinen aspekti konsultointiin, sillä perinteinen kovan linjan valkokauluskonsultointi on epäkiinnostavaa ja tuloksetonta.

Tekemiseni perustana on kolme seikkaa, jotka yhteistyössä täytyy saada raksituksi:

  1. Vältetään puuhastelua ja triviaaleja asioita, sillä en tee työtäni yksin rahan vuoksi
  2. Yhteistyön täytyy tuntua yhteisesti hyvältä, eli hyvät tyypit -vaatimus, yhteinen kellotaajuus jossa on reipas tekemisen tahti
  3. Sekä kaikista tärkein: yhteistyön täytyy tuottaa asiakkaalleni aina konkreettista arvoa

Lue lisää yhteistyömallista ja työtavoista


Eetu Karppanen

Hypätäänkö syvään päätyyn hakemaan todellista kasvua verkosta?